onsdag 14. november 2007

Måndag 5.11-07

Diamant og planlegging av undervisning:


I dag hadde me om planlegging, didatikk, og diamanten. Alt dette er ganske nytt for meg, difor syns eg det er utruleg spennande og ha om planlegging. Alt me hadde om i dag er noko som eg syns er utruleg viktig og kan hjelpe ein i og bli ein god lærar. For og bli ein god lærar står møkje av grunnlage på sjølve undervisninga trur monge, men det er som tenkarkva ein egigentlegførebreda før ein time. Det og vita korlesi du planlegg ein godt time er viktig, og ha eit diamantskjema å lena seg på eg urtruleg gret, spesielt nå i læringsfasen. Sjølv om det er viktigast nå i læringsfasen, og monge som ikkje brukar det i kvardagen trur eg det er bra å settja seg inn i det, for det er ein god vane å ha med seg inn i arbeidslivet.


Retta 07.05-08

Det greske ordet didaskein som tyder læra, undervisa eller klårgjera og prova og didakti techné som tyder undervisningskunst, undervisningslære. Stikkord: Kva? Kvifor? Korleis? er greie å ha i bakhode og hjelp ein til og skjønna prinsippet med diamanten, som vi bruker til planlegging av undervisnings økter.

Det var eit lite minus med desse timane, eg syns det blei litt møkje å gå igjennom så kjapt. Det var ein del eg ikkje fikk lika godt take på, men det blir nok bedre når ein komme ut i praksi og får prukt det me lærte. Når all informasjon har fått sonke litt meir inn trur eg nok ting vil falla meir på plass, og når me får knutta det opp til sjølve planlegginga i praksis vil eg nok eir betre inblikk i kva me eigentleg gjekk igjennom :)

Ingen kommentarer: